Новий фокус: 8 трендів б'юті-індустрії у 2021 році
2020 був напрочуд дивним та складним роком. Він змінив наші звички та розставив нові акценти, сприяв саморозвитку та турботі про себе та інших і, водночас, додав багато нових причин стресу та тривоги. А ще 2020 залишив по собі в спадок декілька масштабних трендів – в тому числі й в царині естетичної медицини та догляду за собою. Вони стосуються поведінки споживачів та їхніх звичок, компонентів та технологій, які будуть популярними у 2021 році.





СЕО компанії Summands Олена Фролова розповідає про тенденції, які важливо знати професіоналам б'юті-індустрії.


Піклування про здоров'я

У 2020 році ми ще раз усвідомили цінність здоров'я. Людство зрештою побачило, наскільки важливо стежити за правильним харчуванням, сном, спортом та звертати увагу на те, чим ти оточуєш себе. Звісно, це стосується косметики та космецевтики. Рух «скінтелектуалів», або людей, що прискіпливо вивчають склад б'юті-засобів, останнім часом розвивався напрочуд швидко. У 2021 ж до нього неминуче приєднаються нові послідовники. Людям все важливіше точно розуміти, що вони наносять на обличчя та тіло, як та чому працюють інгредієнти, чи не шкодять вони здоров'ю та навколишньому середовищу? У відповідь на цей запит бренди розробляють нові рішення в естетичній медицині. Наприклад, експериментують із транспортними системами – речовинами, що дозволяють активним компонентам проникати глибоко в шкіру. Ці речовини бувають дуже різними: наприклад, бренд Histomer використовує циклодекстрини, кросполімери, мікроемульсії, мікрогубки та ламілярні емульсії.

Наслідки карантинних правил

Період карантину та локдауну кардинально змінив для більшості з нас рутину та звички. Найпопулярнішим аксесуаром стала маска, найбільш відвідуваним додатком – Zoom. Це вплинуло на стан шкіри, на сприйняття своєї зовнішності та на зміну акцентів в догляді та мейкапі. Час, проведений за відео-конференціями, змусив нас побачити власні обличчя в менш вигідному світлі, аніж у фронтальних камерах смартфонів. Через це багато людей починають звертатись за процедурами, що покращать їхній вигляд саме на відео. Переважно це процедури, що корегують тіні та нерівну текстуру шкіри обличчя та шиї. Особливо людей почали непокоїти подвійні та потрійні підборіддя.

В свою чергу, носіння масок актуалізує запит на процедури для зони очей та в цілому верхньої частини обличчя. Це стосуватиметься не тільки професійної сфери, але й домашнього догляду та мейкапу. На додаток до цього через носіння масок зміниться бачення ідеального продукту для губ: засоби для догляду стануть новими помадами та блисками. Оскільки губи постійно прикрито маскою, важкі липкі текстури та яскраві кольори не будуть ані потрібними, ані зручними. Тож на перший план вийдуть засоби, що підтримуватимуть об'єм та рівень зволоженості губ.
Бальзам для губ Бальзам для губ Філєр
Засоби для догляду за губами LIP CONTOUR FORMULA від Histomer

Ще стійкіше, ще екологічніше!

Стійкість та екологічність б'юті-продуктів стане ще більш нагальним питанням, аніж раніше. 73% міленіалів по всьому світі готові платити більше за косметику від відповідального «стійкого» бренду. Отже, попит є – справа за пропозицією. Зараз покупці дещо спантеличені щодо того, як відрізнити екологічний продукт, як читати етикетки та розбиратись в інгредієнтах. Чим прозорішим буде бренд, чим чіткішою буде його комунікація у 2021 році – то краще. З-поміж кроків, на які буде варто піти косметичним компаніям – зменшення пакування, започаткування веганської лінійки. Компанії, що випускають сонцезахисні засоби, будуть стежити за тим, аби вони не шкодили морській флорі та фауні.

Бум онлайн-дерматології

Під час пандемії часто було неможливо отримати очну консультацію у дерматолога чи косметолога. Проте проблеми зі шкірою нікуди не поділись – ба більше, у деяких вони тільки загострились: постійний стрес, перебування в одному і тому самому приміщенні з сухим повітрям, «маскне» - висипання від носіння маски – шкодять шкірі. У відповідь на це розвивається онлайн-дерматологія, а також технології та інструменти, що дозволяють зробити її ефективнішою. З-поміж прикладів – британський сервіс Dermatica, які складають б'юті-рутину для користувачів на основі персональної анкети та створюють засоби конкретно під пацієнта. Щомісяця підписник отримує доставку нової порції персональної космецевтики.

Крем для тіла C30 Lipo-Gym
Засоби для догляду за тілом

Ми здебільшого звертаємо увагу на догляд за обличчям – але у 2021 фокус дещо зміститься на тіло. Із тією ж наснагою, з якою б'ютиголіки вивчають засоби для шкіри обличчя, вони переключаться на шкіру тіла та відкриватимуть для себе ексфоліанти, засоби для зволоження та очищення, олії та сироватки. Випередивши цей тренд, у 2020 Histomer запустили у продаж крем для тіла C30 Lipo-Gym. Його позиціонують як фітнес-тренера у вигляді космецевтичного засобу: найкраще крем працює в парі з фізичними навантаженнями. Регулярні тренування підвищують тонус м'язів, знижують кількість жиру, прибирають прояви целюліту та підтягують контури тіла. Завдяки C30 Lipo-Gym результати досягаються швидше — та тримаються довше.

Аналогічної уваги заслуговують засоби з церамідами, ніацинамідом та кислотами – ті, що відновлюватимуть захисний бар'єр шкіри тіла, не виснажуючи його та стимулюючі природні функції шкіри.

Більш активний домашній догляд

Переважна більшість трендів у космецевтиці та догляді у 2021 пов'язана із карантинними викликами та змінами. Цей – не виключення. Салони краси та кабінети косметологів було зачинено, і людям довелось додавати у домашній догляд більше сильнодіючих засобів. Збільшився попит на косметику, що робить шкіру більш чистою, рівною та дозволяє отримати ідеальний тон без мейкапу. Це означає – акцент на кислоти, ферменти, вітаміни С та А і на інші компоненти, що дають помітний та явний результат.

Акцент на руки

Необхідні в пандемію часте та ретельне миття з милом та використання санітайзерів з великим вмістом спирту призвели до того, що руки почали висихати з неймовірною швидкістю та інтенсивністю. Це має два великі наслідки. Перший – популярність не менш потужних за антивірусною дією, але більш делікатних до шкіри санітайзерів. Важливу роль також грають аромат та зовнішній вигляд. Пляшечка з санітайзером стала важливим б'юті-аксесуаром – а отже перевагою вважається не тільки дієвість, але й привабливий дизайн.

Другий наслідок – зростання популярності кремів для рук. У фокусі – засоби, що пом'якшують шкіру, швидко абсорбуються та не залишають відчуття липкості. Особливу увагу звертають на маски для рук.

Турбота про бар'єр шкіри

Останні дослідження демонструють: основна причина захворювань шкіри, викликаних зовнішніми факторами — це, зазвичай, порушення захисного бар'єру. Отже, для забезпечення здоров'я шкіри насамперед варто дбати про захисний бар'єр. Саме це є основним завданням космецевтики Histomer — за одну професійну процедуру вона повертає захисний бар'єр до ефективної роботи. І цей підхід стає більш популярним: можливо, з огляду на те, що у 2020 шкіра часто піддавалась впливу стресових факторів. Через це збільшився попит на косметику, що має відновлюючу та захисну дію та безпосередньо впливає на зміцнення бар'єру шкіри. Його слабкість веде до серії неприємних наслідків – почервоніння, сухості, акне тощо. В центрі уваги опинились засоби із ліпідами – такими як цераміди – та зволожуючими агентами, наприклад, гіалуроновою кислотою. Для більш повного ефекту у складі засобу також мають бути вітаміни та екстракти трав.

Як на ці тренди та виклики має реагувати естетична медицина та бренди космецевтики? Зараз люди звертають все більше уваги на склад б'юті-продуктів. Їм важливо, щоб засоби не шкодили шкірі та природі, а також мали потужну доказову базу. Естетистам та косметологам треба бути готовими прискіпливо підбирати персоніфікований догляд – і особливо домашній! – звертаючи увагу на посилення бар'єру шкіри та відновлення її природніх функцій. 2020 рік привчив бути уважнішими до себе та усвідомлено обирати тільки найкраще. І це – чудова звичка.
ІНШІ
ПУБЛІКАЦІЇ